دینی بهمن آبادی
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

دین و زندگی پایه سفیر خرد

هدف از نگارش کتاب های دین و زندگی  سفیر خرد پایه دهم و یازدهم پوشش محتوای کنکور و کنکور سراسری است. ترتیب دروس مطابق با مطالب آموزشی کنکور سراسری است. در مرحله بعدی ، ما کتاب اساسی دین و زندگی  سفیر خرد را بررسی خواهیم کرد. این کتاب در مجموع 2571 تست و 360 صفحه دارد. همچنین ، این کتاب پاسخ تشریحی ندارد.

 

فهرست کتاب هیچ اطلاعات جدیدی به ما نمی دهد ، اما در مقدمه ، نویسنده توضیحات کاملی در مورد بخشهای مختلف کتاب ارائه می دهد و این بخش اهداف کتاب ، نحوه خواندن آن و چگونگی ارائه را به ما ارائه می دهد. از آن بیاموز که لحن کتاب کاملاً رسمی است. قبل از خرید آنلاین کتاب دین و زندگی  سفیر خرد بیشتر بخوانید.

 

دین و زندگی دوازدهم سفیر خرد

هدف از نوشتن کتاب دوازدهم دین و زندگی  سفیر خرد پوشش مطالب کنکور و البته کنکور سراسری است. ترتیب فصل ها مطابق با مطالب آموزشی کنکور سراسری است. فهرست کتاب هیچ اطلاعات جدیدی به ما نمی دهد ، اما در مقدمه نویسنده ، توضیحات کاملی درباره بخشهای مختلف کتاب آورده شده است ، و این بخش ما را با اهداف کتاب و نحوه خواندن و یادگیری این کتاب آشنا می کند. لحن کتاب دین و زندگی 12 سفیر خرد کاملاً رسمی است و به طور کلی این نوع کلمات (رسمی) در کتاب های دین و زندگی  رایج است و این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کتاب دارای 1265 مقاله در یک حجم 208 صفحه ای است. پاسخ تشریحی در جلد دوم کتاب رایگان است.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: